Zalety

z1OSZCZĘDNOŚĆ CZASU 

Dzięki jednoczesnej pracy 9 partii mięśni, trening zajmie Ci jedynie 25-30 minut. Optymalna liczba treningów, to dwa tygodniowo. Dla porównania, aby osiągnąć podobne rezultaty na siłowni tradycyjnej, musisz ćwiczyć tam 3-6 razy w tygodniu po 60-90 minut.

 

 


z3REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Trening EMS przyspiesza metabolizm i znacząco redukuje tkankę tłuszczową. Ciało zmienia sposób wykorzystywania kalorii. W krótkim czasie można pozbyć się nadmiaru kilogramów.
Według badań, po 13 tygodniach treningów, osoby z nadwagą straciły średnio 3,5 kg, 9% tkanki tłuszczowej oraz 6,5 cm w obwodzie talii i 2 cm w ramionach.
Z kolei osoby po 65-tym roku życia straciły 6,8% tkanki tłuszczowej z rejonu okolic brzucha nawet przy niskiej intensywności 30-to minutowego treningu co pięć dni.

 

z4BUDOWA MASY MIĘŚNIOWEJ

Elektrody wbudowane w kombinezon umieszczane są precyzyjnie na najważniejszych grupach mięśni. Impulsy docierają zawsze do celu czyniąc trening bardzo efektywnym.

 

 


EFEKTYWNA METODA TRENINGOWA
 z2

EMS to trening całego ciała. Podczas pojedynczego skurczu aktywuje aż 90% włókien mięśniowych. Pożądany efekt przychodzi znacznie szybciej niż w przypadku trenowania na tradycyjnej siłowni. Pierwsze rezultaty dostrzeżesz już po 4-6 treningach. Efekty są potwierdzone badaniami.

 

 

z5WALKA Z CELLULITEM 

Przy treningach EMS można liczyć na redukcję uciążliwego cellulitu. Impulsy elektryczne wytwarzane podczas treningu docierają także do głębszych partii mięśni, co powoduje zwiększenie ukrwienia tkanki mięśniowej i łącznej działając antycellulitowo oraz zapewniając jędrną i gładką skórę.
Według przeprowadzonych badań, prawie 90% badanych zauważyło, że po treningu skóra jest ujędrniona i napięta.

 

z6POPPRAWA KONDYCJI FIZYCZNEJ, WYDOLNOŚCI, SIŁY I WYTRZYMAŁOŚCI 

Osoby o lepszej kondycji fizycznej i większej wydolności, są zdrowsze, szczuplejsze, rzadziej zapadają na choroby układu krążenia i nie męczą się przy wykonywaniu codziennych czynności. Ponadto są lepiej dotlenione, dzięki czemu mają więcej energii.
Wytrzymałość osiąga się wykonując ćwiczenia, które zwiększają pracę całego układu krążenia (podnoszą puls) oraz aktywują duże grupy mięśniowe.
Badania przeprowadzone przez niemieckich naukowców dowiodły, że już po 4 treningach siła maksymalna ćwiczących wzrosła o 17%, poziom wytrzymałości po 12 sesjach wzrósł o 108%, a po 4 tygodniach regularnych treningów zanotowano 30% wzrost mocy.

 

z7TRENER OSOBISTY

Podczas treningu towarzyszy Ci profesjonalny trener personalny, który pomoże osiągnąć cel, zmobilizuje, będzie pilnował prawidłowej postawy ciała podczas ćwiczeń oraz korygował ewentualne błędy, wspierał, dobierał optymalne ćwiczenia oraz odpowiednio ustawiał parametry urządzenia, aby trening był jak najefektywniejszy.

 

 

z8KOMFORTOWA I KAMERALNA ATMOSFERA 

Jednym z naszych atutów jest komfortowa i kameralna atmosfera. To miejsce po prostu sprzyja treningom. Klienci czują się u nas jak w domu. Tu nikt nikogo nie ocenia. Trening odbywa się z trenerem w systemie jeden na jeden.

 

 

z9INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego Klienta. Dobór odpowiedniego planu treningowego uzależniamy od wielu czynników, takich jak poziom zaawansowania, kondycja, sprawność, wydolność, wytrzymałość, ogólny stan zdrowia oraz indywidualne cele.

 

 

z10POPRAWA POSTAWY I SYLWETKI

Podczas treningów EMS stymulowane są mięśnie głębokie – odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała. Mięśnie tułowia wzmacniają się i stają się bardziej elastyczne i symetryczne, w rezultacie kręgosłup się prostuje, sylwetka staje się bardziej wyprostowana, a klatka piersiowa otwarta. Całe ciało odzyskuje sprężystość, a figura staje się smukła i młodzieńcza.
87% badanych z entuzjazmem potwierdziło widoczne efekty w kształtowaniu ciała.

 

z11POMOC W WALCE Z BÓLEM PLECÓW

Elektrostymulacja mięśni głębokich, które z trudnością pobudzają się podczas tradycyjnych ćwiczeń, powoduje ich znaczne wzmocnienie. Stabilizują one kręgosłup, a z pleców odczuwalnie usuwa się napięcie. Treningi EMS działają zarówno terapeutycznie jak i prewencyjnie.

  • 88,7% badanych, trenujących przez 1,5 miesiąca, zaobserwowało zmniejszenie dolegliwości bólu pleców. Podczas treningów gwałtownie zmalały częstotliwość i natężenie przypadłości
  • Chroniczne dolegliwości bólu pleców zostały całkowicie wyeliminowane u 44% badanych
  • Ból pleców podczas wykonywania codziennych czynności zmalał o 30%

 

z12BEZ OBCIĄŻEŃ DLA STAWÓW 

Nawet osoby mające problemy ze stawami czy kręgosłupem, mogą uprawiać treningi z EMS, gdyż w metodzie tej nie występują przeciążenia stawów. Bardzo korzystnie wpływa to na zdrowie trenującego.

 

 

z13LEPSZE SAMOPOCZUCIE I WIĘCEJ ENERGII 

Po kilku minutach ćwiczeń zaczną się wydzielać endorfiny, czyli hormony poprawiające nastrój. Pobudzisz się do życia, zapewnisz sobie rześkość ciała i umysłu, pozytywnie nastawisz się do otaczającego nas świata, a także dasz sobie zastrzyk pozytywnej energii na pozostałą część dnia.
Trening EMS to źródło wielu korzyści, nie tylko dla zdrowia fizycznego, ale również dla naszej psychiki.

 

 

z14REHABILITACJA

Trening EMS pozwala w krótkim czasie osiągnąć pełną sprawność po kontuzji. Niezależnie czy dochodzisz do siebie po przebytym urazie, czy też miałeś w ostatnim czasie operację na kręgosłup, biodro czy kolano, trening u nas pozwoli Ci szybko powrócić do formy.

 

 

z15EMS IDEALNY RÓWNIEŻ DLA OSÓB STARSZYCH 

Badania wykazały, że treningi EMS całego ciała przeprowadzane nawet przy niewielkiej intensywności treningu – 2 x 25 minut w tygodniu przez około 3 miesiące – mają istotny wpływ na strukturę budowy ciała u osób starszych. Stanowią zatem odpowiednią alternatywę dla tradycyjnego treningu, u osób z niskim obciążeniem ortopedycznym i kardiologicznym.

 


z16DLA OSÓB Z OSTEOPOROZĄ

Treningi EMS wzmacniają mięśnie, również głębokie, które działają niczym gorset i podtrzymują szkielet oraz chronią go przed złamaniami czy deformacją. Ponadto ćwiczenia fizyczne pobudzają tworzenie się masy kostnej. Podczas treningu na układ kostny działają siły grawitacji, a to w powiązaniu ze zmiennym napięciem mięśni hamuje utratę masy kostnej.

 

 

z17INNOWACYJNA METODA LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU

Trening EMS stanowi bardzo skuteczną metodę, która pozwala osiągnąć m.in. takie cele terapeutyczne, jak ulga od problemów z nietrzymaniem moczu.
U 64,7% badanych zaobserwowano złagodzenie objawów nietrzymania moczu, 23,5% pozbyło się problemu całkowicie.

 

 

z18ZWIĘKSZENIE ŚWIADOMOŚCI WŁASNEGO CIAŁA 

Podczas treningu nauczysz się prawidłowo napinać odpowiednie mięśnie, zwiększysz świadomość własnego ciała, polepszysz poczucie równowagi, a także poprawisz koordynację ruchową i wyeliminujesz nieprawidłowe nawyki ruchowe.

 

 


z19WPŁYW NA INTELIGENCJĘ I WYDAJNOŚĆ W PRACY

Podczas treningu EMS dotleniamy cały organizm (również mózg), w którym to szybciej zaczyna krążyć utleniona krew. Przełoży się to na lepsze zapamiętywanie, kojarzenie faktów, spostrzegawczość, kreatywność i wiele innych zalet, które przydadzą się w pracy.

 

 


z20XBODY NEWAVETM – URZĄDZENIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Urządzenie XBody zbudowane jest z materiałów najwyższej jakości, przy użyciu najnowocześniejszych technologii produkcyjnych.

 

 

 

 

Porównanie Trening EMS Tradycyjny trening na siłowni
vs zaletyt1 zaletyt2
Czas pojedynczego treningu 25-30 minut 60-90 minut
Optymalna częstotliwość 1-2 treningi tygodniowo 3-6 treningów tygodniowo
Widoczność rezultatów już po 4-8 sesjach dopiero po 12-25 sesjach
Szybkość utraty tkanki tłuszczowej 3 x szybciej standardowo
Likwidacja cellulitu tak nie
Trening mięśni głębokich podczas każdego treningu tylko przy niektórych ćwiczeniach
Poprawienie postawy i wzmocnienie kręgosłupa podczas każdego treningu tylko przy niektórych ćwiczeniach
Obciążenie stawów znikome podwyższone
Długość spięcia mięśnia do 6-8 sekund ok. 1 sekundy
Przyspieszenie metabolizmu tak nie
Miesięczny koszt treningów (z trenerem personalnym) od 560 zł od 1200 zł